Att hitta en passande konsult handlar inte om att matcha en generell titel. Det handlar om att matcha dina behov med kandidaternas konkreta erfarenheter och kompetenser. Framförallt att se till vilket värde personen kan ge på just ditt företag.
Därför vill vi ge dig en inblick i vårt nätverk. Här nedan möter du fyra exempel på skarpa kompetenser. Hör av dig för att snabbt få kunniga interimskonsulter – och ta tag i det där projektet du vill komma igång med!
Anna: Interim CIO/CTO
Anna har över 20 års erfarenhet av ledarskap och IT, bland annat inom finans och försäkringar. Att ha budgetansvar, leda förbättringsprojekt och hantera många teammedlemmar är inget nytt för henne. Utöver projektledning är Anna van att samarbeta och kommunicera sitt arbete med andra avdelningar.
Kostnad för att anlita Anna: 1 345 kr per timme
Pierre: Interim CFO/Financial Controller
Under sina två decennier inom finans har Pierre samlat på sig stor analytisk kunskap och kompetens att hantera internationella affärsrelationer. Han har haft roller som ekonomichef och financial controller, ofta med ansvar för verksamheten i flera länder. Han är van att leda projekt och rekrytera ny personal.
Kostnad för att anlita Pierre: 1 150 kr per timme
Helena: Interim Supply Chain Manager
Helena har tidigare ansvarat för globala team inom supply chain management. Hon har erfarenhet av bland annat inköp, hållbarhet, logistik och kvalitetssäkring. Helena har flera gånger stärkt arbetslag, genomfört förändringar och drivit resultat genom sitt ledarskap. Framförallt inom daglighandel, skönhet och mode.
Kostnad för att anlita Helena: 1 250 kr per timme
Mikael: Interim HR-chef
Mikael har tjugo års erfarenhet som HR-chef och konsult. Under de här åren har han byggt strategier, drivit förbättringsarbeten, haft fackliga förhandlingar, fungerat som chefsstöd, rekryterat personal och mycket mer. Mikael har både arbetat med mindre företag och internationella bolag med tusentals anställda.
Kostnad för att anlita Mikael: 1 100 kr per timme