Pressrelease: Scandinavian Executive ingår samarbetsavtal med POM3 Consulting

PRESSRELEASE | STOCKHOLM 13 SEPTEMBER 2019

Med stort nöje kan vi meddela att ett spännande samarbetsavtal idag ingåtts mellan Scandinavian Executive och POM3 Consulting.

Scandinavian Executive är ett av de mest etablerade interimsbolagen i Stockholm. Sedan 2014 har man byggt ett rikstäckande nätverk med fokus på inerimskonsulter och chefsroller såsom VD, HR, IT, ekonomi, försäljning, industri & produktion, sourcing & supply chain samt offentlig sektor.

POM3 Consulting är etablerade i Stockholm sedan 2016 och erbjuder affärsrådgivning, operativa och strategiska konsulttjänster till kunder inom projektledning, affärsutveckling, förändringsledning och ledarskap, supply chain & logistik, upphandlingar samt affärsteknisk innovation. Verksam inom järnväg, järnvägsfordon, automotive, tillverkningsindustrin, telekom och IT & digitalisering.

Båda bolagen befinner sig just nu i en expansionsfas, och med detta samarbetsavtal utökar bolagen sina nätverk med ett mer riktat fokus på utbyte av både konsulter och tillsättning av uppdrag företagen mellan.

Kontakt:

Michael Gabrielsson